طراحی‌گرافیک


...


...


...

هنر طراحی گرافیک

طراح ابتدایی‌ترین مراحل رشد یک هنرمند است. گرافیک یک دیدگاه هنری در وجود هنرمند خود ایجاد می‌کند و یک هنرمند گرافیست انواع هنرها را می‌آموزد تا زمانی که تصمیم به خلق اثری داشته باشد بتواند دیدگاه خود را به بهترین شکل ارتباطی به مخاطب خود ارائه کند. گاهی یک اثر، تلفیقی از چندین هنر است. ایده پردازی و خلاقیت بزرگترین بخش کار یک هنرمند گرافیست است و با ابزارهای مختلف آن را به شما ارائه می‌کند. در زمان طراحی، گرافیست لازم است تا تمام استانداردهای رنگ شناسی، ارتباط محتوایی، تناسبات طلایی، مسائل قانونی و محدودیت‌ دستگاه‌های اجرایی را بداند تا بتواند اثری مطلوب خلق کند و در آن معیارهای مخاطب و شمای سفارش دهنده نیزجای داشته باشد. در ویدیو روبرو می توانید فرایند یک محصول (کارت ویزیت) خاص را مشاهده فرمایید.

...

طراحی هویّت شرکت‌های تازه تاسیس

مهم نیست که شرکت را تازه ثبت کرده‌اید یا مدت‌ها از آن گذشته است. مهم این است که از اکنون تصمیم دارید تا کسب و کار خود را به رسمیّت بشناسید. شرکت‌های تازه تاسیس نیازمند اسناد رسمی و قابل ارائه برای عموم جامعه و سازمان‌های مرتبط هستند. ابتدایی‌ترین مورد آن نشانه، لوگو یا آرم است که بسته به کاربرد آن گاهی به لوگو و گاهی لوگوتایپ نیز بسنده می‌شود. نشانه یا لوگو لازم است که استانداردهای زیبایی شناسی، خلاقیت و مرتبط بودن را داشته باشد که طراح گرافیست در دوران تحصیل تمام استاندارها را می‌آموزد تا بتواند سفارش شما را به شکل صحیح عرضه کند. شما می‌توانید با وارد کردن ایمیل خود بدون هزینه، چک لیستی را دریافت کنید که می‌تواند معیارهای داشتن و طراحی کردن لوگو را به شما ارائه کند تا حتی اگر لوگو نیز دارید، آن را با معیارهای صحیح طراحی لوگو مقایسه فرمایید.
دانلود چک لیست طراحی لوگو

...

طراحی هویت در اوراق اداری

از دیگر مواردی که شرکت های تازه تاسیس در روند رو به رشد خود لازم خواهند داشت، استفاده از نامه و مراودات اداری و رسمی است و این پیام ها لازم است تا بر روی سربرگ رسمی نوشته شود و داخل پاکت مربوط به شرکت قرار گیرد. کارت معرفی کسب و کار یا همان کارت ویزیت نیز مکمّلی برای آن است. بهترین حالت یک ست اداری این است که یک طرح، سبک و فرم را داشته باشد و همخوانی های رنگی و عناصر تشکیل دهنده یکسانی در آن وجود داشته باشد.
برای شرکت خود ست اداری نیاز داریم


...

طراحی هویّت معرفی در نمایشگاه

اولین گام معرفی یک شرکت در هنگام بازاریابی و روبرو شدن با مخاطب خود اهمیت زیادی دارد. اگر جاذبه شکل نگیرد، محصول یا خدماتی هم خریداری نخواهد شد. زیباترین اتفاق در یک جلسه‌ی مذاکره بین یک بنگاه کسب و کار و مخاطب آن، این است که مخاطب به مشتری و خریدار تبدیل شود و این مهم فقط با قدرت کلام صورت نمی‌گیرد و ابزارهایی مثل آلبوم فعالیت، کاتالوگ و بروشور محصول، فایل دیتا برای مشاهده از راه دور و دیگر عناصر لازم است تا مذاکره مفیدی شکل گیرد. مهمترین جایگاه این ملاقات در نمایشگاه‌ها صورت می‌گیرد، که شرکت‌ها هزینه کرده‌اند تا مخاطب به آن‌ها توجه کند.
اصلی‌ترین محصولات معرفی کدامند؟