هویت و برند سازی


...

برَندسازی

در خلاصه‌ترین جمله می‌توان برَند را اینچنین تعریف کرد " ایجاد وفاداری مخاطب " یعنی کلیه فعالیت‌هایی که بطور اصولی انجام می‌شود تا مخاطب به ما وفادار بماند و حتی بخاطر ما با دیگر رقیبان وارد جنگ شود و به خاطر انتخابی که کرده است افتخار کند. تعدادی از برندهایی که در جهان مردم بخاطر آن‌ها و نا آگاهانه با هم بصورت نرم می‌جنگند و از آن‌ها طرفداراری می‌کنند را خدمت شما ارائه می‌کنم که در سال 2018 برترین و سرمایه دارترین برندهای جهان شناخته شده‌اند.

...

نکته اینکه:

آرم، نشانه، ست اداری، بو ، رنگ سازمانی، صدای برند، شعارتبلیغاتی و ده‌ها مورد دیگر هست که برندها به صلاح دید کارشناسان خود آن‌ها را استفاده می‌کنند و این کاملا به رفتار مخاطب و رقبای آن‌ها بستگی دارد که گزینه‌ای را انتخاب و یا صرف نظر کنند. ما در مجموعه خود رفتارهای مخاطب شما را به همراه مدل کسب و کار شما چک می‌کنیم تا به این باور برسیم که کدام گزینه برای برند شما مناسب‌تر است.

چک لیست بوم کسب و کار
...

برَند شخصی / Personal Brand

در پشت یک کسب و کارموفّق معمولا یک فرد موفّق وجود دارد. شخصی که با تلاش فراوان به مخاطب خود ثابت کرده است که فرد ارزشمندی است و توانایی و استعداد خود را برای رسیدن به سود دهی مخاطب خود بکار گرفته است. یک برند شخصی، مخاطب خود را علاقمند می‌کند و نشان می‌دهد که ارزش دوست داشته شدن را دارد. نمونه آشنای آن مدیر قدرتمند شرکت اپل است. استیو جابز در طول عمر خود سعی کرد تا محصولی تولید کند که مخاطب مصرف کننده از داشتن آن محصول لذّت ببرد و به آن افتخار کند. او تا آخرین روزهای عمرش نیز محبوب و برَند شناخته شده ای در جهان بود.
چک لیست یک برند شخصی


...

برَند تجاری / Business Brand

آنچه که یک کسب و کار را به اوج لذّت می‌رساند، تبدیل شدن به یک نام پُر اعتبار در میان مخاطبان و رقبا است. هر ساله آمارهای جهانی برای معرفی 100 شرکت برتر جهان به مخاطبان علاقمند ارائه می‌شود و کسب و کارها در برابر هم عرض اندام می‌کنند و اعتبار بیشتری کسب می‌کنند و موقعیّت‌های بهتری برای خود رقم می‌زنند. مدیران و پرسنل این شرکت‌ها نیز افتخار می‌کنند که در این شرکت ها مشغول به فعالیت هستند. سود دهی بصورت مادی و معنوی ارتقا پیدا می‌کند و این نتیجه فرایندی چندین ساله و هدفمند در جهت ارائه خدمات و محصولات مطلوب در کنار رفتارهای مخاطب پسند و آگاهانه است. اگر از مطلوب بودن محصول خود اطمینان دارید و مدل مناسبی نیز برای بازاریابی خود تعریف کرده اید ما می‌توانیم در کنار شما به محبوبیت در کسب و کار شما اضافه کنیم.
انواع آمیخته بازاریابی

...

...

برند سازی یک چیدمان رفتاری مهندسی شده است که احساسات مخاطب شما را تحریک می کند تا در باورهای خود به شما و کسب و کار شما اطمینان داشته باشد و محصول و خدمات شما را با هیچ یک از رقیب های شما تعویض نکند و شما را به دیگران ترجیح دهد. فراموش نکنید که در عصر کنونی هم محصول و هم رقیب برای شما بسیار وجود دارد.
می خواهم برند شوم